فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک زن ۳۵ ساله به جرم قتل دختر بچه هفت ساله همسایه‌اش خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را از این اقدام اختلاف و کینه توزی اعلام کرده است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حمید هداوند گفت: به دنبال ارجاع پرونده مفقودی یک دختر بچه هفت ساله در منطقه شهرک یاس کرج، تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان در همان ساعت اولیه با انجام اقدامات میدانی در حوالی منزل دختر بچه، متوجه شدند که یکی از همسایه‌هایشان با برنامه قبلی از سوار شدن دخترک به سرویس مدرسه ممانعت و او را با خودروی خود به مکان نامعلومی منتقل کرده است.


فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام هماهنگی‌های قضائی متهم پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سردار هداوند تصریح کرد: متهم پرونده که یک زن ۳۵ ساله است، در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان اعتراف کرد که به دلیل اختلاف و کینه‌ای داشته، این کودک را ربوده و با انتقال به بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ او را به قتل رسانده است. با همکاری متهم جسد مقتول در اطراف ساوجبلاغ کشف شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات این پرونده همچنان ادامه داد، ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که سخت‌ترین پرونده‌های جنایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کشف می‌کند و هیچ جنایتکاری از چنگال عدالت این مرز و بوم در امان نخواهد بود.