سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در پی آتش سوزی در انبار بزرگ پلاستیک در جاده خاوران ۹ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروهای تانکر آب از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش مرور  نیوز،  جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 16:4 ظهر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار گسترده در جاده خاوران شهرک خاورشهر به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی تصریح کرد: در پی این آتش سوزی 9 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات و خودروهای تانکر آب از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش نشانان در مدت کمتر از 6 دقیقه از چند طرف به محل حادثه رسیدند. 6 سوله‌ مسقف با متراژ 1500 متر و  با کاربری نگهداری ظروف پلاستیکی (وسایل آشپزخانه) دچار حریق شدند که دود بسیار غلیظی ایجاد کرد که از فواصل بسیار دور قابل مشاهده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آتش نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر عملیات اطفا ادامه دارد و بعضی از سقف‌های سوله‌ها به دلیل آتش سوزی از بین رفته است.

وی درباره تعداد مصدومان و فوتی‌های احتمالی در این حادثه گفت: هنوز آماری در دسترس نیست.

به گزارش تسنیم، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران  نیز درباره حریق اشاره شده گفت: حدود ساعت 16:06 دقیقه حریق انبار پلاستیک در خاورشهر به اورژانس اعلام شد.

وی افزود: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

توکلی تصریح کرد: تا این لحظه حادثه هیچگونه مصدومی نداشته است.