سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ۴ مالخر و اعتراف به ۲۰ فقره مالخری خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت شهروندان، در خصوص سرقت تلفن همراه و فروش آن‌ها در بازار به قیمت بسیار پایین، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۹ بی سیم قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: در گام بعدی مأموران کلانتری ۱۵۹ بی سیم با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت مال‌خری حرفه‌ای را شناسایی کردند و متهم در زمانی که در محدوده خیابان "هفده شهریور" در حال مال‌خری بود، دستگیر شد.

وی گفت: مأموران در ادامه تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه ۳ مال خر دیگر شدند و بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه مال‌خران مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه، ۳ مال خر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از این مکان، ۷ دستگاه تلفن همراه کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به ۲۰ فقره مال‌خری اعتراف کرده و تا کنون ۸ نفر از مال باختگان، متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان با بیان اینکه مال‌خران پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم قرار گرفت.