رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه اوج خروج خودروها در تهران مربوط به روزهای ابتدایی سال جاری بوده است، گفت: براساس آمار ۹۵۰ هزار خودرو از تهران خارج شدند که هنوز ۶۰۰ هزار خودرو به تهران بازنگشته‌اند.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش موج بازگشت سفرهای نوروزی اظهار کرد: حوادث در سطح جاده‌ها کماکان در حال رخ دادن است که عمده علت حوادث، بی‌احتیاطی برخی از رانندگان در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است به خصوص سبفت و سرعت و همچنین خواب آلودگی در جاده‌ها است.

وی تصریح کرد: کماکان در جاده‌ها تردد در حال انجام است و موج بازگشت مسافران نوروزی در روز گذشته و امروز رو به افزایش است اما خوشبختانه ترافیک سنگینی را در جاده‌ها شاهد نیستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: امروز محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز به جهت ایمنی مسافران نوروزی، تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین در سطح جاده‌ها ممنوع شده ‌است.

شیرانی با اشاره به موضوع مهم مدیریت سفر افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته ( سیزدهم فروردین‌ ماه) با افزایش سفرها مواجه بودیم در برخی از مسیرها، ترافیک‌های ایجاد شد توصیه می‌کنیم در ساعات اولیه و یا در روزهای آینده بازگشت خود را مدیریت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه اوج خروج خودروها در تهران مربوط به روزهای ابتدایی سال جاری بوده است، گفت: براساس آمار 950 هزار خودرو از تهران خارج شدند که البته تعدادی از این خودروها به تهران بازگشتند و هنوز 600 هزار خودرو به تهران بازنگشته‌اند.