جلسه تعامل و همیاری در جهت ایمنی اماکن سطح محدوده ناحیه3 در ایستگاه شماره18 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در راستای اجرای مصوبات نشست فصلی ستاد مدیریت بحران ناحیه3 و تعامل هرچه بیشتر، امیر ابوالفضل غلامی شهردار ناحیه3 به همراه مدیر اداره اموراجتماعی و فرهنگی ناحیه از ایستگاه شماره 18 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید و به دیدار و گفتگو با ریاست ایستگاه پرداختند.

حسین بشلیده مسئول دفتر شهردار ناحیه گفت: با توجه به مصوبه نشست فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعانمل ناحیه در خصوص تعامل و ارتباط موثر و مداوم با مراکز ایمنی ، درمانی و بهداشتی برآن شدیم ضمن حضور در ایستگاه آتش نشانی با روسای این مراکز در خصوص مباحث ایمنی و بررسی وضعیت ایمنی اماکن و صنوف سطح ناحیه3 نشست و گفتگو داشته باشیم.

اهدای لوازم کمک آموزشی به دبستان های سطح ناحیه3

به همت واحد آموزش های شهروندی اداره اموراجتماعی و فرهنگی ناحیه به دبستان نور، شاه علی و شهید بهشتی لوازم کمک آموزشی اهدا گردید.

ابوالفضل درویشی مدیر اداره امور اجتماعی و فرهنگی ناحیه گفت: در راستای تعامل هرچه بیشتر با مدارس طرح شهردار مدرسه و مدارس هیئت امنائی اقدام به اهداء قفسه کتاب به کتابخوانه های دبستان نور ، دبستان پراسته شهید بهشتی ، دبستان پسرانه هیئت امنایی شاه علی گردید. 

لایروبی انهار خیابان شهید مطهری انجام شد

به همت اداره امور شهری و محیط زیست ناحیه3  اقدام به لایروبی و آبگردانی انهار خیابان شهید مطهری حد فاصل خیابان حضرت ولی عصر(عج) تا خروجی اتوبان شهید مدرس گردید.

سیفعلی واحدی مدیر اداره امور شهری و محیط زیست ناحیه3 گفت: در راستای حفظ و حراست از محیط زیست شهری و آمادگی در زمان بارش رحمت الهی، اقدام به لایروبی و آبگردانی 1500متر طول نهر در خیابان شهد مطهری در ضلع شمال و جنوب این خیابان گردید.