تهران-شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به این نکته که تجمع روز 22 بهمن در میدان آزادی خواهد بود، گفت:تدابیر لازم درمیدان آزادی به عنوان محل تجمع مردم تهران در روز 22 بهمن اندیشیده شده است.

به گزارش مرور نیوز، حمید محسنی شهردار منطقه 9 تهران ظهر چهارشنبه در اولین نشست خدماتی، امنیتی و ترافیکی ستاد دهه فجر که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار داشت:شهرداری تهران از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای برگزاری مراسم دهه فجر بویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن استفاده می کند.

شهردار منطقه 9 تهران افزود: شهرداری تهران آماده هرگونه همکاری و تعاملی با ارگان های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوهتر ایام الله دهه مبارک فجر است.

میدان آزادی آماده میزبانی از راهپیمایان تهرانی در 22 بهمن است

وی با اشاره به این نکته که تجمع روز 22 بهمن مردم تهران در میدان آزادی خواهد بود، ادامه داد: تمامی تدابیر لازم در میدان آزادی به عنوان محل تجمع مردم تهران در روز 22 بهمن اندیشیده شده است.

محسنی اضافه کرد: خوشبختانه همه امور به طوری برنامه ریزی شده است که شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در حماسه 22 بهمن باشیم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از زحمات و تلاش های شهرداری تهران اظهار داشت: خوشبختانه همکاری و تعامل مثبت و سازنده ای میان دستگاه ها و نهادهای مختلف در تهران وجود دارد.

میدان آزادی آماده میزبانی از راهپیمایان تهرانی در 22 بهمن است

وی بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر بویژه یوم الله 22 بهمن را بسیار مهم دانست و افزود: مراسم 22 بهمن نماد وحدت وهمدلی ملت ایران است که تأثیرات مثبت و سازنده ای را برای نظام اسلامی به همراه خواهد داشت.

محمودی با اشاره به تبلیغات دشمن برای حضور کمرنگ مردم در صحنه های دفاع از ارزش های اسلامی ادامه داد: امروز دشمن با همه توان و ظرفیت به دنبال حضور کمرنگ مردم در صحنه است و حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن موجب خنثی سازی توطئه های دشمن خواهد شد.