معاون عملیات سازمان امداد و نجات از مصدومیت 41 نفر به دلیل وقوع برف و کولاک خبر داد و گفت: امدادرسانی در بسیاری از روستاها همچنان ادامه دارد.

شاهین فتحی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی مرور نیوز اظهار داشت: طی چند روز گذشته 22 استان کشور درگیر برف و کولاک شدند که  استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان،‌ ایلام، تهران، چهارمحال، خراسان شمالی و رضوی،‌ خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، گلستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد،‌ مازندران،‌مرکزی و همدان متأثر از برف و کولاک شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه  137 شهر و محور مواصلاتی، امدادرسانی صورت گرفته است، گفت:  امدادرسانی 15 هزار و 937 نفر در 137 شهر و محور مواصلاتی توسط نیروهای هلال‌احمر انجام گرفته است.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات، متاسفانه به دلیل وقوع برف و کولاک 11 نفر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند و 30 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی از  جان باختن دو نفر به دلیل سقوط بهمن در روستای قلقله شهرستان بانه خبر داد و گفت:‌ این حادثه همچنین دو مصدوم داشت که پس از رهاسازی به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه منتقل شدند.

فتحی با اشاره به رهاسازی 4 هزارو 90 خودروی گرفتار در برف، گفت: امدادرسانی در بسیاری از روستاها همچنان ادامه دارد.