جانشین پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: مبارزه با سرقت و نیز قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی است که باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار مسعود منفرد، جانشین پلیس آگاهی ناجا در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی کوثر 95 پلیس آگاهی که در مجتمع رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی ناجا که عنوان قرارگاه جهاد آموزشی گرفته از اولویت ویژه‌ای برخوردار است که همه رده‌های نیروی انتظامی، موظف به اجرای آن هستند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ما براساس اهداف پیش رو تنظیم شده است، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جرائم اقتصادی، مفاسد اجتماعی و سرقت و نیز ارتقاء آموزش کارکنان از اولویت‌های مهم ماموریت‌های مهم ناجا به شمار می‌آید.

جانشین پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: مبارزه با سرقت و نیز قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی است که باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

سردار منفرد با بیان اینکه بالاترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به ماموریت‌های فراوان پلیس آگاهی باید بتوانیم با آموزش‌های لازم از کارکنان خود صیانت کنیم در غیراین صورت از عهده ماموریت‌های محوله بر نخواهیم آمد.

وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سراسر کشور را یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی ناجا برای ارتقاء پرسنل عنوان کرد و افزود: در این دوره‌های آموزشی از بهترین اساتید در سطح ناجا به ویژه در حوزه اطلاعاتی و علمی را در پیشبرد ماموریت‌ها خود به کار می‌گیریم.

سردار منفرد بر افزایش اقتدار و منزلت پلیس آگاهی در جامعه تاکید و تصریح کرد: با توجه به اهدافمان در پلیس آگاهی، در حال به روز کردن آن هستیم که در این راستا ارتقاء کشف جرائم، مدیریت، کشف علمی و اطلاعاتی جرم از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

جانشین پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه تلاش ما رسیدن به شاخص‌های تعریف شده است، از تلاش و زحمات کارکنان و روسای آگاهی در سراسر کشور قدردانی کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی در ارتقای روز افزون سطح دانش علمی و اطلاعاتی کارآگاهان در انجام مأموریت‌های محوله تاثیرگذار است.