وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر جمع‌آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرها همچون تهران و تعیین تکلیف وضعیت بیمه درمانی معتادان تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در جمع معاونین و مدیران کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر تلاش بیشتر و مضاعف در حوزه مبارزه با مواد مخدر و همچنین اولویت بندی امور و تقسیم‌بندی حوزه فعالیت، در استان‌ها و فرمانداری‌ها که در اولویت می‌باشند، تاکید کرد.

وی در ادامه بر پیگیری جدی درباره تعیین تکلیف وضعیت بیمه درمانی معتادان تاکید کرد و افزود: معضلات و مشکلات مربوط به مواد مخدر باید با همکاری همه دستگاه های مرتبط و مردم صورت پذیرد.

دبیرکل ستاد بیان کرد: با نگاهی ویژه به استان خوزستان درباره جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در آن استان باید اقدامات ویژه‌ای در این استان صورت بگیرد.

رحمانی فضلی در ادامه بر جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده شهرها از جمله تهران با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و نظارت جدی بر مراکز درمان اعتیاد و دریافت آمار دقیق از مددجویان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ وی در پایان با بیان اینکه برگزاری جلسات شوراهای هماهنگی استان ها به ریاست استانداران باید مرتب و مستمر برگزار شود، خطاب به معاونان و مدیران کل ستاد گفت: وظیفه اصلی شما نسبت به دستگاه‌های عضو، ایجاد هماهنگی، نظارت و پیگیری است که این مهم می‌بایست به صورت مداوم و مستمر تحقق یابد.