بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تویوتا در کیلومتر 35 لاین غربی محور اصفهان به دلیجان، سرنشین خودرو جان باخت و راننده نیز مجروح شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه پلیس، در سانحه رانندگی که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی تویوتا در کیلومتر 35 لاین غربی محور اصفهان به دلیجان رخ داد، سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد و راننده خودرو نیز مصدوم و توسط واحدهای امدادی به مرکز درمانی انتقال شد.

در بازدیدی که از سوی کارشناس پلیس راه از صحنه تصادف انجام گرفت، علت این سانحه رانندگی، عدم توجه به جلوی راننده خودرو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و قصور اداره راه و شهرسازی شهرستان به علت عدم اصلاح اختلاف سطح جاده عنوان شد.

۲۱ مورد تذکر و اخطار به واحدهای صنفی در طرح نظارتی پلیس

در اجرای طرح نظارتی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان که روز گذشته با همکاری اتحادیه های صنفی از مراکز و مجتمع های تجاری انجام شد، ‌۲۱ واحد صنفی تذکر و اخطار دریافت کردند.

مهدی تقوی نیا، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:‌ در ادامه طرح های نظارتی پلیس که با همکاری اتحادیه های صنفی اجرا می شود، روز گذشته از چند مرکز و مجتمع تجاری بازدید شد.

وی افزود: در اجرای این طرح و در بازدیدهای محسوس و نامحسوس انجام شده، 21 واحد صنفی به علت تخلفات صنفی تذکر و اخطار دریافت کردند.

سرگرد تقوی نیا خاطر نشان کرد:‌ در این طرح از یک واحد صنفی که اقدام به توزیع مواد محترقه غیرمجاز می کرد، نیز تعدادی مواد محترقه کشف و با متصدی این واحد صنفی برخورد شد.