مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: با ارزیابی‌های انجام شده، حدود 90 هزار نفر در استان تهران در لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه و امامزادگان گردهم آمدند و سال را در این فضای آکنده از معنویت و خلوص آغاز کردند.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا نظری، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری در 90 امامزاده استان تهران، گفت: برای افزایش معنویت و ایجاد آرامش روحانی، طرح آرامش بهاری به روال هر سال در بقاع متبرکه و امامزادگان در حال برگزاری است و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

نظری اضافه کرد: مراسم ویژه سال تحویل، در روز دوشنبه 30 اسفندماه با دعاخوانی و سخنرانی مذهبی در بقاع متبرکه استان تهران شروع شد و با پخش مستقیم پیام مقام معظم رهبری و پذیرایی نوروزی پایان یافت.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: با ارزیابی‌های انجام شده حدود 90 هزار نفر در سراسر استان در لحظه تحویل سال در بقاع و امامزاده‌ها گردهم آمدند و سال را در این فضای آکنده از معنویت و خلوص آغاز نمودند.

وی با اشاره به برنامه های برگزار شده در لحظه تحویل سال در امامزادگان استان تهران گفت: قرائت قرآن، دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه امام رضا(ع)، عطر افشانی وگل آرایی مزار شهدای انقلاب ودفاع مقدس و پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های تحویل سال نو در اماکن متبرکه و امامزادگان تهران بود.