عضو شورای شهر پرند در جریان سفر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به 4روستای شهرستان رباط کریم گفت: شهر پرند در اوج محرومیت است.

به گزارش مرور نیوز، اسحاق جهانگیری در حالی که توسط محمود حجتی، وزیر کشاورزی و سید حسین هاشمی، استاندار تهران همراهی می شد با سفر به شهرستان رباط کریم از طرح ها و ظرفیت های توسعه کشاورزی و پرورش ماهی های زینتی این شهرستان بازدید کرد.

در حاشیه این دیدارها صیاد شرافت پور عضو شورای شهر پرند ضمن دعوت از وی برای سفر به پرند،مشکلات شهر پرند را برشمرد و خواستار توجه جدی هیئت دولت نسبت به رفع این مشکلات شد.

شرافت پور در جریان گزارش مشکلات شهر پرند به جهانگیری گفت:شهر پرند بعنوان پایتخت مسکن مهر ایران از زیر ساخت های مناسبی برخوردار نیست و علی رغم همه کارهای صورت گرفته تا به امروز اما پرند از محرومیت شدیدی رنج میبرد به همین دلیل مردم در مشکلات غوطه ور هستند.

شرافت پور ضمن گلایه از عدم سفر دولتمردان به پرند گفت: آقای جهانگیری سلام مردم شهر پرند را به آقای رئیس جمهور ابلاغ بفرمایید و مطرح کنید که شهر پرند از حداقل امکانات رفاهی برخوردار است و از نظر رفاهی و خدمات شهری در حد ضعیفی قرار دارد.

این عضو شورای شهر پرند خواستار سفر دولتمردان به شهر پرند شد و گفت:با سفر شخص رئیس جمهور و وزرای محترم بطور قطع خیلی از مشکلات این شهر برطرف خواهد شد چرا که برطرف شدن مشکلات پرند در گروه عزم ملی و توجه دولتمردان است.

شرافت پور در قسمت دیگری از گزارش خود خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی از مراکز تفریحی، گردشگری نظیر سینما، سالن همایش، فرهنگ سراها،سالن‌های ورزشی و محیط‌های فرهنگی، شهربازی نیاز به اعتبارات استانی و ملی دارد و وجود این مراکز از جمله مسائلی است که باید در کمترین زمان ممکن در پرند برقرار شود.