بررسی ها نشان می دهد اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح بوده است که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافرین به مبادی مورد نظرشان، همانند سال های گذشته شاهد افزایش حجم تردد در سراسر راه های کشور هستیم که پیش بینی می شود این میزان، روند افزایشی را تجربه کند.

در چنین شرایطی انتظار می رود هموطنان عزیز با کسب اطلاع از وضعیت راه های کشور و انتخاب زمان مناسب برای تردد، کمترین ترافیک را در این ساعات پایانی تجربه کنند.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی سازمان راهداری، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

همچنین طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1928 ترددشمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۸.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات 18 الی 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.