بسیاری از مدیران نسبت به فعالیت ها و ظرفیت های سازمان دانش آموزی بی اطلاع هستند و باید آنها را نسبت به این پتانسیل توجیه و آشنا کرد.

به گزارش مرور نیوز از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ،محمود علیگو در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش فارس در شیراز افزود:وزارتخانه در حال کاهش وظایف اجرایی از آموزش و پرورش است و توجه به وظایف نظارتی در حال افزایش است.
وی بیان کرد: سازمان دانش آموزی تسهیل کننده فعالیت های آموزش و پرورش است و نگاه مثبت و بلند مدت به این سازمان و فعالیت های آن باید در کل کشور و در بین تمام مدیران کل آموزش و پرورش تسری یابد.
علیگو گفت: بسیاری از مدیران نسبت به فعالیت ها و ظرفیت های سازمان دانش آموزی بی اطلاع هستند و باید آنها را نسبت به این پتانسیل توجیه و آشنا کرد.
این مقام ادامه داد: بدنه آموزش و پرورش در کل کشور باید به این مهم دست یابد که سازمان دانش آموزی می تواند در کنار فعالیت های خود موجب تسهیل فعالیت ها در آموزش و پرورش شود.
در این دیدار با حضور مدیران سازمان دانش آموزی استان های آذربایجان غربی،اصفهان، خوزستان ، خراسان رضوی، گلستان، گیلان و یزد به میزبانی فارس مصوب شد برای تقویت فعالیت های گردشگری دانش آموزی که از اهداف سازمان دانش آموزی است خوابگاه هایی به صورت تخصیصی و با امکانات ویژه برای دانش آموزان و فرهنگیان در پنج استان گردشگری کشور ایجاد شود.