رئیس انجمن جامعه جراحان ایران گفت: بهره برداری از فعالیت ها و اقدامات اساسی انجام شده دولت یازدهم به طور یقین در دولت آینده خواهد بود.

ایرج فاضل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز افزود: این دولت در وضع بسیار دشواری، مملکت را تحویل گرفت و فعالیت های بسیار خوبی در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انجام داد اما بهره برداری از آنها در دوره آینده خواهد بود .
وی ابراز امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید ، دوباره انتخاب شود تا نتیجه فعالیت هایش را هم ببیند.
وی، فعالیت دولت یازدهم در عرصه های مختلف را موفق ارزیابی کرد و افزود: این دولت، اکنون وضعیت مملکت را به نحو مطلوبی بهبود بخشیده و بی ثباتی عظیم حاکم بر گذشته را از بین برده،
همچنین آبروی ما را در دنیا حفظ کرده و گام های بسیار موفقی از نظر اقتصادی و کنترل تورم افسار گسیخته در چهار سال گذشته برداشته است .
وزیر سابق بهداشت گفت: در واقع در یک کلمه می توان گفت که دولت تدبیر و امید، آرامش را در مملکت ایجاد کرده است .
وی همچنین درباره عملکرد دولت در حوزه سلامت نیز گفت: روی هم رفته عملکرد این دولت در حوزه سلامت را مثبت می بینم اما حوزه سلامت بسیار پیچیده و دشوار است و مسائل آن به سهولت قابل حل نیست.
فاضل اضافه کرد: حوزه سلامت نیازمند برنامه ریزی و نظارت دقیق است و انجام بسیاری از فعالیت ها در این زمینه زمان بر است اما کلا جهت گیری دولت مطلوب و بیش از دولت قبلی، موفق بوده است.
وی ابراز امیدواری کرد اقداماتی که در دولت یازدهم در حوزه سلامت انجام شده است در دولت دوازدهم ادامه یابد تا مردم بتوانند از خدمات سلامت مناسب و مطلوب بهره مند شوند.
در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدباقر قالیباف، سیدابراهیم رئیسی، مصطفی آقامیرسلیم و مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات شده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ٢٩ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.