پیکر مطهر ششمین شهید مدافع حرم شهرستان ساوه، شهید علی محمدی، از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، امروز بر دستان مردم ساوه تشییع شد و در آغوش خاک آرامش ابدی یافت.

به گزارش مرور نیوز، شهید علی محمدی از شهدای والامقام مدافع حرم اخیرا در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در نبرد با تروریست‌های تکفیری و داعشی در کشور سوریه به فیض شهادت نائل شده بود.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم امروز 18 خردادماه، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان در شهر ساوه از محل بیمارستان شهید مدرس به سمت میدان شهدا و سپس بقعه امامزاده سید اسحاق ساوه برگزار شد.

در این مراسم جمع گسترده ای از خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و پیکر این شهید در میان نواهای غم یاحسین(ع) و یا زینب(س) بر دستان مردم تشییع و در جوار امامزاده سید اسحق ساوه به خاک سپرده شد.

شهید علی محمدی از اتباع افغانستان بوده که در ساوه زندگی می‌کرد و دارای 27 سال سن و دو دختر شش و هشت ساله و یک پسر چهار ساله بوده است.

گفتنی است مجلس ختم و بزرگداشت شهید علی محمدی نیز ساعت شش و نیم عصر امروز در حرم امامزاده اسحاق ساوه و با حضور مردم و مسئولان برگزار می شود.