مدیرکل فرهنگی هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: فعالیت ۲۵ هزار پایگاه تابستانی در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی اکبرزاده در آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی اوقات فراغت که به صورت نمادین در کانون فرهنگی -تربیتی میثم منطقه ۱۷ تهران برگزار شد، ضمن گرامی داشت یادو خاطره بنیان گذار انقلاب و آرزوی موفقیت روزافزون برای دولت تدبیر وامید، اظهارداشت: مجری برنامه امروز و دانش آموزان گروه سرود، نشان دادند که با هدایت های صحیح می توانند استعدادها و توانایی های خود را بروز دهند.

وی افزود: تمام تلاش ما در مراکز فعالیت های تابستانی این است، تا هرآنچه دانش آموز در طول سال تحصیلی علی رغم علاقه اش  به آن دست نیافته است، در تابستان موفق به انجام آن شود.

علی اکبرزاده گفت: نظام تعلیم وتربیت همواره سعی می کند، شرایطی را فراهم نماید تا استعدادها وتوانایی های نهفته در دانش آموز، ظهور و بروز پیدا کند.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اشاره به آغاز فعالیت ۲۵ هزار مرکز و پایگاه  فعالیت های تابستانی اوقات فراغت از امروز، بیان کرد:جامعه امروز بیش از هرچیزی به مهارت آموزی نیاز دارد، بنابراین تلاش خواهیم کرد دانش آموزانی را تربیت کنیم که در آینده، حقوق شهروندی را رعایت کنند و به جای استخدام شدن خود، کارآفرین باشند و دیگران را استخدام کنند.