عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عدم حضور شهردار تهران در جلسات شورا گفت:حدود شش ماه پیش قالیباف در جلسات شورا شرکت می کرد.

به گزارش مرور نیوز، عباس جدیدی در جریان سیصدوپنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به عدم حضور قالیباف در برخی از جلسات شورای شهر تهران اظهارداشت: دلمان برای وی تنگ شده است، چراکه آقای شهردار قبلاً حضور بیشتری را در جلسات شورا حتی در جلسات غیرعلنی داشتند.

وی بیان کرد: زمان زیادی از عدم حضور وی در جلسات شورا می‌گذرد که حدود شش ماه است و در واقع ما یواش یواش چهره ایشان را داریم فراموش می‌کنیم.

جدیدی از شهردار تهران خواست که با حضور خود در جلسات شورا به حرف و حدیث‌های مطرح شده در بین مردم پایان دهد.

عضو شورای شهر تهران همچنین به نامه‌های پی در پی خود به اداره املاک اشاره کرد و گفت: علی رغم نامه‌های متعدد شهرداری تهران در ارائه مدارک و گزارشات کوتاهی می‌کند و این موضوع برای شهرداری خوب نیست. امیدواریم تغییری در این رویه ایجاد شود.

وی همچنین به موضوع شهرفروشی اشاره کرد و گفت: اینکه برای اداره شهر اقدام به شهرفروشی کنیم، کار پسندیده‌ای نیست و باید سیاست خود را تغییر دهیم و نباید برای اداره شهر دست در جیب مردم کنیم.

جدیدی اظهار امیدورای کرد: شورای پنجم خط و اشتباه شورای چهارم را نکند و به سمت درآمدهای پایدرا برای ارائه شهر برود.

این عضو شورای شهر در پایان گفت: موضوع ضریب K در فضاهای تجاری از جمله مواردی است که متأسفانه معاونت‌های شهرداری در مناطق آن را رعایت نمی‌کنند و این موضوع به مانند یک بخشنامه از سوی شهرداری به معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرداری ارسال شده است اما متأسفانه معاونین در این بخش طبق بخشنامه عمل نمی‌کنند.