رئیس سازمان بسیج عشایری گفت: آموزش، بهداشت و درمان و دامپزشکی را از مهمترین نیازمندی‌های عشایر بود و در زمینه نیازسنجی و بررسی مشکلات و کمبودهای عشایر کشور سازمان بسیج عشایری تلاش همه جانبه‌ای دارد.

به گزارش مرور نیوز ، سردار علی پاشا محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با عشایر اصلاندوز گفت: باید در زمینه برطرف کردن مشکلات قشر تلاشگر عشایر اقدامات و پیگیری‌های لازم و اساسی انجام شود تا این قشر تولیدکننده در جامعه بتوانند بدون دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی احصا و شناسایی مشکلات عشایر را ضروری خواند وافزود: در زمینه نیازسنجی و بررسی مشکلات و کمبودهای عشایر کشور سازمان بسیج عشایری تلاش همه جانبه‌ای داشته که در این راستا با دیدار با عشایر مناطق مختلف تلاش می کنیم تا نیازهای اولیه این قشر را تامین کرده و از مشکلات آنها بکاهیم.

رئیس بسیج عشایر

رئیس سازمان بسیج عشایری از تعامل با وزرای مربوطه در راستای برطرف کردن مشکلات عشایر در کشور خبر داد و گفت: در دیدارها و تعاملات انجام شده تمامی مشکلات عشایر را که به صورت تفکیک‌ شده جمع‌بندی شده بود اطلاع‌رسانی کردیم که امیدواریم بتوانیم همکاری مسئولان را در زمینه برطرف کردن دغدغه‌های عشایر فراهم آوریم.

محمدی با تاکید بر برگزاری جلسات بررس و برطرف کردن مشکلات عشایر در استان‌های مختلف تصریح کرد: باید از ظرفیت شورای عشایر در راستای برطرف کردن دغدغه‌ها و مطالبات عشایر استفاده شود که در این شورا می‌توان از ظرفیت کارشناسان حاضر در جلسه با طرح مظالبات و نیازمندی‌های عشایر بهره لازم را برده و این نیازمندی‌ها را برطرف کرد.

وی آموزش، بهداشت و درمان و دامپزشکی را از مهمترین نیازمندی‌های عشایر برشمرد و افزود: در زمینه برطرف کردن مشکلات عشایر منطقه اصلاندوز نیز پیگیری‌های لازم انجام می‌شود که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز بتوانیم نیازمندی‌های عشایر در این منطقه را برطرف کنیم.