عضو شورای شهر تهران در خطاب به سالاری اظهار کرد: تهران برندی برای گردشگری مردم ندارد و همین عامل باعث شده است تا مردم برای تفریح به جاهای دیگر سفر کنند و ترافیک ایجاد شود.

به گزارش مرور نیوز، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران  در سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، خطاب به سالاری اظهار کرد: بهتر بود 4 یا 5 نکته برجسته می‌شد که نکات مهم در انبوه رویکردها گم نشود. در مطالب ارائه شده توسط شما نکات ریز و درشت در هم مخلوط شده بود.

میرلوحی مهم‌ترین مسئله را مشکل بافت فرسوده دانست و گفت: اینکه بگوییم جایی نفت دارد کافی نیست و باید نقص آن را برطرف کنیم.

وی در ادامه افزود: معابر باغ‌ها باید اصلاح شود، به نحوی که هم به نفع باغداران و هم طبق منافع شهر باشد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بافت تاریخی شهر تهران گفت: تهران 2200 اثر تاریخی دارد، این‌ها سرمایه هستند و به خوبی می‌توانیم 2200 هسته تفریحی‌، گردشگری و فرهنگی داشته باشیم. تهران برندی برای گردشگری و تفریح مردم ندارد و همین عامل باعث شده است تا مردم برای تفریح به جاهای دیگر سفر کنند و ترافیک ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: شورا باید چند هدف را برجسته کند و به آن بپردازد و پس از رسیدن به نتیجه مطلوب برنامه ها و طرح های دیگر را مطرح کند.