رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران اظهار کرد: هدف ما این است که در هر منطقه شهرداری یک پردیس سینمایی ایجاد کنیم که البته جنوب پایتخت در اولویت قرار دارد.

 به گزارش مرور نیور،محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهربا بیان اینکه کمیسیون فرهنگی شورای شهر پیگیر افزایش سرانه صندلی‌ها و افزایش تعداد سالن‌های سینما است، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به طور متناسب تعداد سینماها در سطح شهر تهران را توسعه بدهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با تاکید بر اینکه هدف ما این است که در هر منطقه شهرداری یک پردیس سینمایی ایجاد کنیم،اظهار کرد: جنوب شهر تهران در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: باید کمک کرد تا بخش خصوصی با گرفتن تسهیلات بیشتر بتواند تعداد سینماهای مورد نیاز را در مناطق پرجمعیت و به خصوص حواشی شرقی، غربی و جنوبی تهران افزایش دهد.

حق‌شناس با بیان اینکه در مناطق جنوب غربی تهران سه پردیس فعال هستند، خاطرنشان کرد: این تعداد کافی نیست و باید تعداد آنها را افزایش داد.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی و مصادره بسیاری از سینماهای تهران مشکل اساسی ما است، بیان کرد: مراکزی که سینماها را در اختیار دارند باید به نیاز مردم توجه کنند و با بازسازی و نوسازی سینما آنها را به مردم بازگردانند تا دین خود را به شهر تهران ادا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس گرفتن سینماها یک خواست عمومی است.