معاون امداد هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های تخصصی هلال‌احمر این استان و استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و لرستان به محل سقوط هواپیما اعزام شدند.

به گزارش مرور نیوز، مسعود وکیلی در ارتباط با اعزام گروه های امدادی برای کشف محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان گفت: این تیم‌ها شامل امدادگران واکنش سریع و کوهستان که بتوانند در ارتفاعات چهار هزار متری جست و جو کنند، به منطقه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اعزام شدند.

معاون امداد هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی منطقه ابراز داشت: امیدواریم تلاش خستگی ناپذیر امدادگران بتواند به پیدا شدن لاشه هواپیما بینجامد.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

12 گروه امدادی از کهگیلویه و بویراحمد از جمله تیم‌های تخصصی کوهنوردی جمعیت هلال احمر این استان به محل این سانحه هوایی اعزام شده‌اند.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.

جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی از دیروز آغازشده است و همچنان ادامه دارد.