صبح دیروز خبر سقوط هواپیما تهران-یاسوج هواپیمایی آسمان در حالی منتشر شد که به دلیل شرایط بد آب و هوایی اثری از لاشه هواپیما نبود و جستجو ها به امروز رسید.

به گزارش مرور نیوز، هواپیمای ATR72 شرکت آسمان به شماره پروازی 3704 که قرار بود روز گذشته تهران به را به مقصد یاسوج ترک کند، در منطقه دناکوه سمیرم سقوط کرد.

مشروح روز سانحه هواپیمای ATR72 شرکت آسمان را اینجا بخوانید.

14:37

لکه سیاهی که دیده شده بود پس از بررسی لاشه شناسایی نشد و تلاش برای کشف لاشه هواپیما ادامه دارد.

13:07

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: سازمان هواپیمایی با بخش‌های عملیاتی مرتبط جهت استفاده از پهپادهای نظامی نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده که به محض صدور مجوز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

11:52

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط خوب فرودگاه یاسوج تصریح کرد: در مسیر بازدیدی را داشتیم و همه مسیرها را نگاه کردیم و تا این لحظه وضعیت سقوط هواپیمای تهران-یاسوج در ابهام کامل است؛ منتظر گزارش ستاد بررسی سوانح هستیم.

11:22

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

یکی از پهپادها محدوده جدید احتمالی از سقوط هواپیمای تهران یاسوج را در روستای نغول در منطقه پازن پیر از توابع سمیرم شناسایی کرد.

احتمال ادامه دار شدن عملیات جستجو تا فردا

10:55

نماینده مردم دنا با بیان اینکه سه نقطه را برای کشف لاشه هواپیما مشخص کرده‌ایم، گفت: تمام امکانات جست و جو و پشتیبانی برای پیدا کردن هواپیمای‌ ای.تی.ار72 بسیج شده‌اند و از صبح امروز پرواز‌های پهپاد در حال انجام هستند.

غلام محمد زارعی ادامه داد: متاسفانه هنوز هیچ ردی از لاشه هواپیما یافت نشده است. این سه نقطه در طول چند کیلومتری از هم قرار دارند و باید تمام شیار‌های پوشیده از برف هم بررسی شود.

نماینده مردم دنا اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل این است که برف تمام منطقه را پوشانده است و کشف لاشه هواپیما در این شرایط بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه هم اکنون شرایط آب و هوایی برای انجام عملیات جست وجو مساعد است، ادامه داد: خوشبختانه بارش برف و باران متوقف شده است و می‌توان در شرایط بهتری عملیات جست جو را انجام داد.

زارعی گفت: ممکن است عملیات جست وجو تا فردا هم ادامه داشته باشد.

10:46

نماینده مردم دنا:

پروازهای پهپاد از صبح امروز برای کشف لاشه هواپیما در حال انجام است.

سه نقطه احتمالی برای کشف لاشه هواپیما مشخص شده اما مشکل این است که تمام مناطق زیر برف رفته است.

10:36

امکان انتقال جعبه سیاه هواپیمای تهران یاسوج به فرانسه

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور:

اگر کارخانه سازنده درخواست کند در آنجا خوانده شود امکان انتقال آن هست.

10:19

۵۰۰ نیروی امدادی و مردمی عملیات جست‌وجو را انجام می‌دهند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

هم اکنون ۵۰۰ نیروی امدادی و مردمی در محل احتمالی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج حضور دارند و عملیات جست‌وجو را انجام می‌دهند.

9:59

دقایقی پیش عباس آخوندی مه‌آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور وارد یاسوج شد، وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، به محل حادثه سفر خواهد کرد و از نزدیک در جریان امور قرار می‌گیرد.