ناهید خداکرمى عضو شورای شهر تهران گفت : نجفى مى داند مبارزه با فساد پیچیده و مافیایى اقتصادى در مدیریت شهر تهران هزینه دارد، حال میتواند ماندن و جنگیدن را انتخاب کند یا عقب نشینى کند و سنگر را واگذار کند. این به انگیزه و روحیه وى بستگى دارد، بیمارى، حصر، زندان و مرگ نمى تواند رسیدن به آرمان هاى بزرگ را زمین گیر کند.

به گزارش مرور نیوز، ناهید خداکرمى گفت : نجفى مى داند مبارزه با فساد پیچیده و مافیایى اقتصادى در مدیریت شهر تهران هزینه دارد، حال میتواند ماندن و جنگیدن را انتخاب کند یا عقب نشینى کند و سنگر را واگذار کند. این به انگیزه و روحیه وى بستگى دارد، بیمارى، حصر، زندان و مرگ نمى تواند رسیدن به آرمان هاى بزرگ را زمین گیر کند.

ناهید خداکرمى یک روز پس از مطرح شدن استعفاى شهردار تهران در مورد علت کناره گیرى نجفى گفت: انسانها روحیه هاى متفاوتى دارند برخى براى ماندن بر سر پیمان خود، با بیمارى که سهل است، حتى وارد جنگى مى شوند که مى دانند یک طرفه و ظالمانه است، ولى جنگیدن را انتخاب مى کنند و برخى تفنگ بر زمین گذارده و براى پیشگیرى از بحران از آن فرار مى کنند.

نجفى مى داند مبارزه با فساد پیچیده و مافیایى اقتصادى در مدیریت شهر تهران هزینه دارد، حال میتواند ماندن و جنگیدن را انتخاب کند یا عقب نشینى کند و سنگر را واگذار کند. این به انگیزه و روحیه وى بستگى دارد، بیمارى، حصر، زندان و مرگ نمى تواند رسیدن به آرمان هاى بزرگ را زمین گیر کند.

بسیارى از مسئولین کشور از این بیمارى یا مشابه آن رنج مى برند ولى در حین درمان و پس از آن هم بکار خود ادامه مى دهند.