ستاد گردشگری شهرداری تهران از امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) با شعار "تهران برای همه است " آغاز به کار کرد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران برنامه‌های این ستاد را برای تعطیلات نوروزی اعلام کرد و گفت: ستاد گردشگری شهرداری تهران از امروز (شنبه ۲۶ اسفند ماه) با شعار "تهران برای همه است " آغاز به کار کرد.

وی افزود: در ۱۲ نقطه از مبادی ورودی شهر تهران، غرفه‌هایی برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی طراحی و مستقر شده است که این ۱۲ غرفه نیز از صبح امروز و  همزمان با فعالیت رسمی ستاد گردشگری شهرداری تهران برای خدمات دهی نوروزی به هموطنان، آغاز به کار کرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ادامه داد: همکاران حاضر در این ۱۲غرفه، بسته های فرهنگی که شامل؛ اقلام فرهنگی، نقشه گردشگری و اطلاعات مربوط به شهر تهران و تورهای "تهرانگردی" است را در اختیار مسافران نوروزی و میهمانان شهر تهران  قرار می دهند.

وی تاکید کرد: هم چنین اطلاعات مربوط به زمان تردد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اعم  خطوط مترو،اتوبوس های درون شهری و ... و بلیط های تخفیف مربوط به اماکن تفریحی-فرهنگی چون موزه ها نیز  در این بسته فرهنگی ارائه می شود.

وی یادآور شد: علاوه بر این ۱۲ غرفه در مبادی ورودی، ۹۷ غرفه و ایستگاه اطلاع رسانی دیگر نیز در نقاط و مناطق مختلف سطح شهر تهران برای خدمات دهی به هموطنان پیش بینی شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی  تهران، تمهیداتی از سوی شهرداری تهران  اندیشیده شده است، گفت: کمپ‌های اسکان برای مسافران نوروزی در ۴ بوستان شهر تهران پیش بینی شده و با تدارک امکانات لازم، بوستان سرخه حصار در منطقه ۱۳، بوستان آزادگان در منطقه ۱۵، بوستان افرا در منطقه ۱۹ و همچنین بوستان چیتگر در منطقه ۲۲،مهیای پذیرش میهمان شهر تهران است.

وی اضافه کرد: امسال نیز شهرداری تهران برای ارائه ۱۲ تور نیم روزه و ۵ تور یک روزه"تهران گردی"برنامه ریزی و اقدام کرده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات مربوط به تورهای" تهرانگردی"، از طریق تماس با  ۱۳۷، مراجعه  به سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران visit.tehran.ir و یا درج #۱۳۹۷*۱۳۷*

اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تورهای تهرانگردی متفاوت و بر مبنای مبدا و مقصد سفر است،بیان کرد: در برنامه های" تهرانگردی" تخفیفات حداکثری در نظر گرفته شده است.

سیف تاکید کرد:به دنبال معرفی نقاط استقرار کیوسک راهنمایی گردشگری به صورت ثابت و متمرکز هستیم ودر این راستا درصدد شناسایی مطلوب ترین و در عین حال دسترس ترین نقاط در شهر تهران خواهیم بود.

وی گفت: همزمان با این ایام، ستاد مرکزی  گردشگری در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مستقر  و از حداکثر ظرفیت برای استقبال و پذیرایی  از میهمانان و مسافران نوروزی شهر تهران بهره خواهیم گرفت و امید است بتوانیم میزبانان شایسته ای برای هموطنان باشیم.