نیروی انتظامی با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی با صدور بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«هفته دفاع مقدس که گنجی بی‌پایان برای نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، فرصت بسیار گران بهایی است برای بازشناسی حماسه تاریخی جوانان بصیر و غیوری که با تاسی از نهضت عاشورای حسینی در سایه هدایت و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) افسانه شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را باطل و آیه "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" را به منصه ظهور رساند.

دوران پر افتخار دفاع مقدس همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ حماسه و ایثار انقلاب اسلامی می درخشد و الگوی علمی و عملی کم نظیری است. به فرموده رهبر معظم انقلاب " حماسه ملت ایران در دفاع مقدس نمایشگر قله ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین بود".

امروزه شاهدیم از یک سو شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خبیث و برخی کشورهای خودباخته عربی از هر راهی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران فرصت طلبی نموده و با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی همانند کشتار مسلمانان بی گناه در یمن برای تحقق اهداف شوم خود تلاش می‌نمایند. از سوی دیگر با تحریم های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه در تلاشند تا جمهوری اسلامی ایران از آرمان های انقلابی خود دست کشیده یا عقب نشینی کند، اما زهی خیــال بــاطل چرا که در سایه سـار لطف بی بدیل خداوند قادر متعال به ملت و نظام الهی ایران، باز هم دشمنان ره به اهداف منحوس خود نخواهند برد.

درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران که ریشه در خون هزاران شهید دارد،  توانسته در دوران دفاع مقدس در کنار سختی‌ها و شهادت‌ها، عامل مهم بازدارندگی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد تا هیچ دشمنی جرات نکند طمع به یک وجب خاک آن داشته باشد، و از طرفی توانست با پیشروی همه جانبه در سرتاسر جهان و صدور انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس، ملت‌های مظلوم و آزاده را با خود همراه کند که نمونه آن در مقاومت لبنان و فلسطین، جوانه‌های بیداری اسلامی در کشورهای غرب آسیا و رسوا شدن شجره ملعونه آل سعود در میان ملت‌های مسلمان مشهود می‌باشد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه سی و هشتمین سال گرامی داشت هفته نورانی دفاع مقدس که همزمان شده با دهه دوم محرم الحرام، یادآور حقیقت پیروزی خون بر شمشیر، در مقابل مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب، دفاع مقدس و امام شهدا که حسینی وار در مقابل یزدیان زمان ایستادند، سرتعظیم فرود آورده و با تجدید میثاق با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت و مجاهدت که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای سیدالشهدا (علیه السلام) می‌باشد، تــاکید و اعلام می‌دارد با الهام پذیری از تفکر ناب اسلام محمدی (ص) برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است.»