رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: کارکنان پلیس پیشگیری با درک درست از ماموریت، رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را نقشه راه خود قرار داده و برای خدمت رسانی بی منت تلاش می کنند.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم تجلیل از فعالان پلیس پیشگیری ناجا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت، در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پلیس در کنار نیروهای مسلح به پشتیبانی ملت تا به امروز توطئه های دشمن را خنثی کرده و با توان بالا تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، آمادگی لازم برای دفاع از ارزش های نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور را دارد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، افزود: این پلیس با درک صحیح از شرایط کشور و با وفاداری نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی در پاسداری از این ارزش ها کوتاهی نمی کند و در اجرای ماموریت تامین نظم و امنیت و آرامش با اقتدار عمل می کند. پلیس پیشگیری با گسترش در 6000  نقطه و حفاظت از 5000 اماکن طبقه بندی شده، همچنین تامین نظم و امنیت خطوط ریلی و هوایی و راهبری موسسات حفاظتی و مراقبتی که وظیفه امنیت مردم پایه را دارند، بیشترین حجم دستگیری با ۸۰ درصد، کشفیات ۵۰ درصد و نیز خدمت رسانی و پاسخگویی و اجرای احکام قضائی در راستای حفاظت از منافع مردم را به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و هیئت رئیسه نیروی انتظامی، پاسخگویی حرفه ای توام با رأفت به مردم است، بیان کرد: کارکنان پلیس پیشگیری با درک درست از ماموریت، رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) را نقشه راه خود قرار داده و برای خدمت رسانی بی منت تلاش می کنند.

سردار شرفی در ادامه با اشاره به موفقیت های پلیس پیشگیری در اجرای مراسم هفته ناجا، اشراف فرماندهی، ماموریت اربعین ، نوروز و رفع ۸۰ درصد مشکلات نابسامانی آموزش و عملیات، نظارت و بازرسی و انضباط مالی، بیان کرد: احراز این موفقیت توسط کارکنان پلیس پیشگیری در سراسر کشور با عملکرد خوب به دست آمده و باعث رضایت هیئت رئیسه نیروی انتظامی شده است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی گفت: پلیس پیشگیری در سراسر کشور ضمن اجرای دقیق، سریع و بی وقفه ماموریت ها، اجرای سیاست ها، طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را در دستور کار خود دارد و با برون سپاری برخی از خدمات انتظامی، توسعه امنیت مردم پایه و نیز به کارگیری فناوری و تکنولوژی ها،کیفی سازی نیروی انسانی با تاکید بر رفتار حرفه ای و کیفی سازی خدمات تلاش خواهد کرد.

سردار شرفی در پایان رضایت سلسله مراتب فرماندهی خصوصا هئیت رئیسه نیروی انتظامی از عملکرد پلیس پیشگیری را شروع راه برای این پلیس برای سرعت گرفتن در انجام وظیفه دانست و از همکاران در سراسر کشور خواست با تمام توان برای توسعه پلیس تلاش کنند.