محبی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم است و هموطنان در این شرایط مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار بدهند.

به گزارش مرورنیوز، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و در منطقه سربندان بارش برف در حال بارش است و سطح محورها لغزنده شده است به همین دلیل تردد خودروها به دشورای در جریان است.

سیاوش محبی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم و  با بیان اینکه در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش برف هستیم، افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال سنگین و پرحجم گزارش شده و در امامزاده هاشم و گردنه مشاء شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم است و هموطنان در این شرایط مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار بدهند و تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

محبی افزود: هموطنان قبل از شروع مسافرت وضعیت راه ها را از سامانه راهور ۱۲۰ و تلفن‌های اعلام شده کسب و سپس اقدام به آغاز سفر کنند. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه مسافران سفر خود را به ساعات پیک ترافیک و ساعات پایانی شب موکول نکنند، اظهار کرد: با توجه به ورود به تعطیلات نوروزی ، هموطنان با زمان بندی مناسب، به ترافیک های سنگین بر نخواهند خورد، همچنین هموطنان سفر خود را به یکباره آغاز نکنند و در صورت ورود به محورها با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب، طول مسیر را جزئی از سفر بدانند.