سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 6 فروردین 98 خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 6 فروردین 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 38 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 36 همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.

وی گفت: بر طبق نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی ناپایدار در روز جاری (سه شنبه)، برای برخی ساعات بارش متناوب و شدید باران و وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود که شرایط لازم برای برقراری وضعیت مطلوب کیفیت هوا را در اکثر مناطق شهر تهران فراهم خواهد نمود. 

نظری افزود: به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی از ساعات پایانی سه شنبه، انتظار می رود به تدریج افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده گردد و این شرایط تا صبحگاه روز چهارشنبه کمابیش ادامه داشته باشد. 

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز بر سرعت باد افزوده شده و برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی خواهد بود که سبب پراکندگی آلاینده ها و به تبع آن برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا در هفتمین روز از بهار 98 خواهد شد. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.