اسدی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده جو نسبتا پایداری حاکم است و آسمانی عمدتا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما را خواهیم داشت.

به گزارش مرور نیوز، احمد اسدی، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  گفت: از روز گذشته با خروج سامانه سرد بارشی جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شد و افزایش دما داشتیم؛ به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به شهرهای ساحلی و جلگه‌ای حدود 15 تا 15 درجه و کمینه دما با افت نسبی مربوط به بلده و کجور با حدود سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده جو نسبتا پایداری حاکم است و آسمانی عمدتا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط فصلی و جغرافیایی و عبور موج‌های ضعیف انتظار داریم در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات شاهد افزایش ابر باشیم که احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان وجود دارد.

اسدی خاطرنشان کرد: باتوجه به استقرار جوی نسبتا پایدار تا اواسط هفته آینده فرصت خوبی برای برنج‌کاران است که نسبت به آماده‌سازی و نشاکاری اراضی شالیزاری اقدام کنند.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.