نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از قوه قضائیه خواست تا به معضل آلودگی هوا و کوتاهی مسوولان در حل آن ورود کنند.

به گزارش مرور نیوز، حبیب کاشانی صبح امروز در واکنش به وضعیت آلودگی هوا با بیان اینکه من آدم سیاسی نیستم و تنها در مورد همشهریانی حرف می‌زنم که طی این روزهایی که آلودگی هوا زیاد شده جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بر اساس آمار سازمان بهشت زهرا(س) از اول مهر تا 23 مهر 3262 نفر جان خود را از دست داده‌اند اما در مدت مشابه آبان (1/8 الی 23/8) 3674 نفر جان خود را از دست داده‌اند به عبارت دیگر در آبان 412 نفر بیشتر جان خود را از دست داده‌اند که این جای سوال است مردمی که عوارض، مالیات و... می‌دهند و بارها از آنها برای حضور در صحنه‌های مختلف دعوت کردیم، چرا مسوولان در این مواقع از آنها غافل هستند.

وی با بیان اینکه هوای این روزهای تهران به مانند هوای شیمیایی عملیات خیبر است، گفت: معضل آلودگی هوا توپ پینگ پنگی شده که بین مسوولان رد و بدل می‌شود و جای سوال است که مردم چه گناهی دارند؟

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه لازم است قوه قضاییه گروه کارشناسی را بابت بررسی کاهش عمر مفید مردم در این روزها به سازمان‌های مختلف و بهشت زهرا (س) بفرستد، گفت: همه می‌گویند حل معضل آلودگی هوا بر عهده دولت است اما حتی ما اعضای شورای شهر نیز بابت آسیبی که این روزها به مردم مان می‌رسد مسوول هستیم چرا که ما می‌توانیم با یک قدم بزرگ این معضل را حل کنیم.