رئیس هیأت کبدی مازندران از حضور کیوال چالد سوتار سرمربی تیم ملی کبدی ایران و مدرس بین‌المللی این رشته ورزشی برای برگزاری کلاس آموزشی مربی‌گری و داوری در ساری خبر داد.

به گزارش مرورنیوز، عباد دلیری گفت: کیوال چالد سوتار مدرس بین‌المللی رشته کبدی و سرمربی تیم ملی کشورمان برای برگزاری کلاس ارتقا مربیگری و داوری درجه سه در ساری حضور یافت.

وی با بیان اینکه این کلاس در روزهای سیزدهم تا نوزدهم آذرماه در سالن اجتماعات مهمان سرای امام رضا (ع) اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کلاس در راستای اهداف آموزشی و تربیت مربیان و داوران مورد نیاز در استان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کبدی مازندران بحث آموزش را برای گسترش رشته ورزشی کبدی در سطح استان مهم عنوان کرد و افزود: این دومین کلاس پیشرفته‌ای است که با حضور مدرس خارجی در استان برگزار می‌شود.

دلیری در پایان با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه کلاس‌های آموزشی برای توسعه و دانش مربیان تأثیر زیادی دارد، گفت: خانم اعتقادی به همراه عباد دلیری به عنوان مدرس دوره مربی‌گری، ادیبی و خانم یوسفی نیز به عنوان مدرس دوره داوری در این کلاس آموزشی سرمربی تیم ملی کبدی را همراهی می‌کنند.