فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت حماسه بزرگ دانشجویان در 16 آذر و تبریک روز دانشجو، از دانشگاه به عنوان مقاوم ترین سنگر در برابر جنگ نرم دشمن یاد کرد.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سردار عبد الرضا آقاخانی اظهار داشت: 16 آذر یادآور حرکت تاریخی و پرافتخار در جنبش دانجشویی کشور و یاد آور پایمردی و ایستادگی و رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.

وی به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، افشای جنایت های استکبار جهانی با تسخیر لانه جاسوسی ، دوران دفاع مقدس و پیروی از ولایت در صحنه های حساس و تاریخ ساز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: امروز هم که کشور ما در جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران و فشارهای شدید اقتصادی قرار دارد دانشجویان این مرز و بوم با اندیشه های خلاق و افکار نواندیش خود باز هم پیشرو هستند.

آقاخانی ولایتمداری، استکبار ستیزی و حق طلبی را از  ویژگی های بارز دانشجویان ایران عنوان کرد و گفت: امروز دانشگاه به عنوان مقاوم ترین و محکم ترین سنگر در برابر جنگ نرم دشمن است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور بیش از 250 هزار دانشجو در استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس اصفهان از همکاری دانشجویان در ماموریت های پلیسی استقبال می کند و آماده است تا با همکاری آنها امنیت پایدار و مطلوبی را در این استان برقرار کرده و چهره ای از یک استان امن را برای گردشگران داخلی و خارجی به نمایش بگذارد.