فرماندار شهرستان گچساران گفت: در سند کاهش فقر وظیفه هر دستگاه اجرایی کاملاً مشخص شده و مسوولان ارگان‌ها و نهادها برای تحقق این سند باید به جد تلاش کنند.

به گزارش مرور نیوز، «عبدالرحیم رحیمی» در جلسه تهیه سند کاهش فقر در گچساران افزود: تلاش دولت یازدهم برای کاهش فقر و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته به خوبی قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: در سند کاهش فقر وظیفه هر دستگاه اجرایی کاملاً مشخص شده و مسوولان ارگان‌ها و نهادها برای تحقق این سند باید به جد تلاش کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: مشکل فقر از مسائل بزرگ و ریشه‌دار در حیات بشری  بوده که همواره موولان برای ریشه‌کنی آن تلاش می‌کنند.

رحیمی افزود: ارتقا و حفظ کرامت انسانی نیازمندان در همه مناطق و تدوین نظام جامع خدمات‌رسانی به محرومان و افراد نیازمند توسط دستگاه‌های اجرایی از اهداف مهم این سند است.

وی گفت: فقر و نداری یکی از عوامل  بوجودآورنده آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با کاهش فقر، آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر شده و کاهش آسیب‌های اجتماعی به نوبه خود به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تبدیل خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: دولت تدبیر و امید خدمات نسبتاً خوبی را در سطح استان و شهرستان ما ارائه کرده است که انتظار می‌رود روابط عمومی ادارات این خدمات را به  مردم اطلاع دهند.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در این بخش همکاری و تعامل بخشی بین دستگاه‌های مربوطه بسیار تأثیرگذار است.