استاندار خراسان‌جنوبی گفت: هرگونه برخورد تبعیض‌آمیز و رفتارهای دوگانه با مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نبوده و منجر به ایجاد بی‌اعتمادی عمومی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، سید علی‌اکبر پرویزی با اشاره به ضوابط و قوانین موجود در این زمینه اظهار کرد: استفاده از قوانین و مقررات مربوطه به نفع مردم و با وسع‌ دید باید مورد تاکید و توجه مسوولان ذی‌ربط قرار داشته باشد و اقدامات در این حوزه باید بگونه‌ای باشد تا مردم درگیر و دار مسائل اداری و تشریفات مربوطه معطل نشوند.

وی رعایت ضوابط شهرسازی و توجه به منظر و سیمای شهرها را از سوی مشاورین تهیه طرح‌های تفصیلی مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: رعایت این امور می‌تواند مناظر شهرها را تا چندین سال‌آینده به یک نظم و هارمونی مشخصی برساند که از حیث زیباسازی شهری بسیار مهم و مورد توجه است.

استاندار خراسان‌جنوبی، توجه به مبلمان شهری را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در تغییر کاربری‌ها و نیز سایر مواردی که مقرر است به مرحله اجرا گذاشته شود مبلمان شهری و نیز تمرکززدایی باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

پرویزی با بیان اینکه همه مردم و مناطق مختلف باید از تشویق‌های قانونی که به منظور بازگشایی معابر از سوی شهرداری‌ها در نظر گرفته می‌شود به صورت یکسان برخوردار شوند، گفت: هرگونه برخورد تبعیض‌آمیز و رفتارهای دوگانه با مردم به هیچ وجه پذیرفتنی نبوده و منجر به ایجاد بی‌اعتمادی عمومی می‌شود.

وی، تفسیر یک جانبه قوانین را مورد نکوهش قرار داد و افزود: این امر نیز علاوه بر نارضایتی عمومی موجب می‌شود تا در اجرای طرح‌های عمومی شاهد مشارکت کمتر مردم با شهرداری‌ها و سایر نهادهای مردمی و دولتی باشیم.