معاون منابع انسانی دادگستری کرمان گفت: ارتقای اطلاعات، دانش و مهارت های کارکنان ازجمله مزایای برگزاری دوره های آموزشی است.

به گزارش مرور نیوز، "محمدباقر اسلامی" در نشست شورای آموزشی دادگستری کرمان اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته 49 دوره آموزشی  با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی برای قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: 23 دوره آموزشی  به میزان 86 هزار و 442 نفر ساعت، ویژه کارکنان اداری و همچنین 20دوره آموزشی به میزان 14هزار نفر ساعت برای قضات سراسر استان کرمان برگزار شده است.

اسلامی تصریح کرد: برگزاری 8 هزار و 496 نفر ساعت دوره آموزشی برای ضابطین دادگستری، نمایندگان حقوقی ادارات و سازمان های دولتی و سایر گروه ها از جمله اقداماتی بوده است که طی 8 ماه گذشته از سوی مدیریت آموزش دادگستری برنامه ریزی و انجام شده است.

وی عنوان کرد: آموزش کارمندان در ادارات  یک امر حیاتی و اجتناب‌ ناپذیر است که باید به طور مستمر با مجموع فرآیندهای مدیریت مورد توجه قرار گیرد تا سایر فعالیت های مدیریت بتواند موثر واقع شود .

اسلامی افزایش کارآیی کلی دستگاه و ارتقای اطلاعات و دانش و مهارت های کارکنان را از جمله مزایای برگزاری این دوره‌های آموزشی بر شمرد.