معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت:جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال آینده بعد از عید فطر در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، قاسم‌زاده  در خصوص جشنواره کودک اظهار کرد: شورای عالی سیاست‌گذاری برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان تشکیل شده است که کلیه برنامه‌ها در این شورا به تصویب می‌رسند.

وی با بیان اینکه اخبار جشنواره از طریق سخنگوی این جشنواره بیان می‌شود، افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال آینده بعد از عید فطر در اصفهان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان در رابطه با تابلوهای کمیته شهروندی تصریح کرد: هدف از تابلوهای کمیته شهروندی در اصفهان، موضوع شناسی است که موضوعات جاری شهر را شناسایی کرده و روی راه‌حل‌های آن کار می‌کنند و سرانجام تمام راه‌حل‌ها در قالب گرافیک شهری و تابلوهای شهری طراحی می‌شود.

وی با بیان اینکه تابلوهای شهروندی فرآیندی علمی و هنری هستند که مشاهده مردم از این تابلوها تمام فرآیندها است، تأکید کرد: بحث تابلوهای شهروندی به مدت 12 سال تا به حال در اصفهان اجرایی شده که با مطالعات انجام شده، این تابلوها مؤثرترین رسانه شناخته شده‌اند چرا که در حال حاضر ارتباط مردم با تابلوهای شهروندی از برنامه تلویزیونی سیمای شهر شبکه اصفهان بیشتر است

قاسم‌زاده در رابطه با افتتاح فرهنگسرا در شهر اصفهان گفت: از زمانی که برنامه هر هفته چند افتتاح شهرداری اصفهان رقم خورده است، 5 فرهنگسرای جدید در مناطق مختلف اصفهان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور کلی بیش از 50 فرهنگسرای تخصصی و غیرتخصصی در اصفهان وجود دارد، ابراز کرد: فعالیت‌هایی که در فرهنگسراها دنبال می‌شوند تخصصی هستند که به طور مثال تالار هنر، فرشچیان و هنر سرای خورشید هرکدام جداگانه فعالیت تخصصی را دنبال می‌کنند.