ارتحال ملکوتی آیت هاشمی رفسنجانی ثلمه بزرگی به انقلاب اسلامی بوده و این مصیبت بزرگ ملت ایران اسلامی را عزادار کرد.

به گزارش مرور نیوز، مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان تسلیت  فقدان این عالم مجاهد و نستوه به محضر امام زمان  عج الله،  مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت شریف برای یار دیرین امام و رهبری علو درجات مسئلت می کند. بدون شک تاریخ آیت الله هاشمی را شناسنامه انقلاب اسلامی می داند و این مرد بزرگ در دل ملت ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

مردم انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه مجاهدت های آیت الله هاشمی را در عرصه های مختلف و حساس نظام از جمله تثبیت انقلاب و دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش نمی کنند که او چه شجاعانه و مدبرانه ایفای مسوولیت می کرد.

فقدان حضرت آیت الله هاشمی رضوان الله تعالی علیه یادآور شهادت پیشتازان نهضت اسلامی چون شهیدان مظلوم بهشتی، مطهری، مفتح، رجایی، باهنر و چمران است و دفتر زندگانی مملو از رشادت ها و خدمات انقلابی، اسلامی و مردمی آیینه‌ای برای تاریخ و تجربه ای برای جوانان است.

مدیریت انقلابی و تلاش جهادی آیت الله هاشمی برای جامعه اسلامی به خصوص مدیران و جوانان درس آموز و جلوه ای از مدیریت مدبرانه است. بی تردید تجلیل هاشمی، تکریم انقلاب و رهبری  است و ملت وفادار ایران اسلامی زحمات و تلاش های این مرد خستگی ناپذیر را فراموش نخواهند کرد و همواره او را به نیکی یاد خواهند کرد.