استاندار مازندران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی چهره ممتاز و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی بود

به گزارش مرور نیوز، استاندار مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پیامی صادر کرد.

انّا لله و انّا الیه راجعون

یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی‏

در ایام سوگ رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و شهادت مظلومانه امیر کبیر، خبر تلخ ارتحال سرمایه‌ بی بدیل انقلاب و پیشگام مبارزه و نهضت عظیم امام راحل، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه و تأثر عمیق قلبی گشت. این مجاهد و عالم نستوه با مدیریت مدبرانه در نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و 60 سال مبارزه با استکبار و استعمار کارنامه درخشان و ماندگاری را در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بر جای گذاشته است.

مجاهدت، صبوری، تدبیر و ولایتمداری این چهره ممتاز و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل این شخصیت ممتاز در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و خدمات شایسته و ماندگارش در 8 سال دفاع مقدس، اراده‌ و تلاش بی نظیرش دردوران سازندگی و نقش آن مبارز انقلابی در حفظ میراث حضرت امام و عشق و ارادتش به مقام معظم رهبری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت و جاودانه است.

مردم ایران و مازندران علوی به احترام آن یار دیرین و وفادار امام و رهبری خواهند ایستاد و در سوگ صمیمی‌ترین یار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به سوگ خواهند نشست.

اینجانب درگذشت این فقیه و عالم مجاهد را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران و بازماندگان آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت گفته و ازدرگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.