معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، پیام «حسین کلانتری» به این شرح است:

ارتحال جانسوز عالم مجاهد، صحابی صدیق و همراه دیرین امام راحل و رهبری، مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که بی شک از ارکان رکین انقلاب اسلامی و از متفکرین مبارز و اندیشمندان خوش فکر انقلاب بود، دل های ارادتمندان را به اندوه گرفتار کرد.

خبر ارتحال جانگداز امین امت چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند بی‌تردید فقدان این بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی و مجاهد خستگی‌ناپذیر خسرانی جبران‌ناپذیر برای میهن اسلامی بشمار می‌رود.

تلاش و مجاهدت این عالم نستوه و خدمات کم‌نظیرش برای نظام مقدس اسلامی در پیش و بعد از انقلاب هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد و همواره نام این شخصیت بزرگوار در تاریخ انقلاب اسلامی به نیکی یاد خواهد شد.

این شخصیت انقلابی که از یاران نزدیک امام (ره) و رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک مقام معظم رهبری در سال های متمادی پیش و پس از انقلاب بود عمر پربرکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم اهل بیت (ع)، مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و انجام مسئولیت های خطیر در دفاع مقدس، ریاست مجلس شواری اسلامی، ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام صرف کرد و برگ درخشان زندگی پرفراز و نشیب این مبارز قدیمی همواره معرف اسلام ناب محمدی و منادی وحدت اسلامی بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی از سلاله مجاهدان نستوه و متفکران دینی و عالمان خدوم بود که عمر خویش را مصروف حفظ نظام جمهوریت و اسلامیت نظام کرد.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، یاران وفادار، خانواده معزز ایشان و مردم شریف ایران به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز تسلیت عرض می‌کنم.