فرمانده انتظامی استان مقابله با کانون های جرم را جزو وظایف اصلی کلانتری ها و پاسگاه ها عنوان کرد و گفت: با کار طوفانی که در این زمینه آغاز شده اجازه نخواهیم داد عده ای شرور محله ای را به کانون جرم خود تبدیل کنند.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی، در همایش فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شش ماموریت مبارزه با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مقابله با کالای قاچاق، طرح ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، کاهش تصادفات فوتی و آموزش کارکنان را جزو اولویت های اصلی این فرماندهی در ماه های پایانی سال 95 و سال 96 برشمرد.

وی از تقویت قرارگاه مقابله با سرقت به ویژه در هشت شهرستان بزرگ استان خبر داد و گفت: موضوع مبارزه با سرقت به ویژه سرقت های خرد در اولویت اول فرماندهی انتظامی استان است و باید در این زمینه کلانتری ها و پاسگاه ها وظیفه اصلی برعهده دارند.

این مقام مسوول مبارزه با مواد مخدر را اولویت دوم فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر چه در 9 ماهه امسال با افزایش 5/3 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم اما تلاش ها باید ادامه داشته باشد تا به شاخص 10 درصدی که تعیین شده بود دست پیدا کنیم.

سردار آقاخانی به ماموریت مبارزه با کالای قاچاق اشاره کرد و گفت: این ماموریت در دستور کار فرماندهی انتظامی تمامی شهرستان ها قرار دارد و شناسنامه دار شدن تمام انبارهای سطح حوزه شهرستان ها به طور ویژه دنبال می شود.

وی در ادامه به موضوع کانون های جرم پرداخت و گفت: این کانون ها به هر قیمتی که شده باید از هم پاشیده شوند و برای نیروی انتظامی قابل قبول نیست که عده ای از افراد مجرم و شرور یک محله را به کانون جرم خود تبدیل کنند.

آقاخانی، برخورد با کانون های جرم را جزو وظایف اصلی کلانتری ها و پاسگاه ها عنوان کرد و گفت: طرح های این یگان ها به صورت طوفانی آغاز شده و تا پایان سال تمامی کانون های جرم در سطح استان ریشه کن خواهد شد.