فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از افزایش 55 درصدی تماس با مرکز فوریت های 110 پلیس در این شهرستان خبرداد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ منصور ملکی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان از افزایش 55 درصدی تماس ها با مرکز 110 پلیس طی مدت گذشته از سال جاری نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

وی گفت: با تلاش عوامل انتظامی، همکاری مسئولان و ادارات شهرستان و همراهی مردم و اصحاب رسانه وضعیت امنیت در سطح شهرستان مطلوب بوده بطوری که طی 9 ماهه گذشته از سال جاری بیش از 27 درصد کاهش وقوع سرقت که از دغدغه های اصلی مردم بوده به ثبت رسیده است.

وی به کشفیات کالای قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: میزان کشفیات کالاهای قاچاق به لحاظ ارزش ریالی نسبت به 9 ماهه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: در این مدت بیش از5300 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در اجرای طرح های مختلف و به علت تخلفات و جرائم گوناگون توسط عوامل انتظامی توقیف شد.

وی در ادامه به تشریح عملکرد مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان پرداخت و افزایش 55 درصدی تماس ها با این مرکز را نشان از عملکرد موفق پلیس نهاوند در این حوزه و رضایت مردم و جلب اعتماد آنان به علت رسیدگی مناسب و به موقع به خواسته های شهروندان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نقش اصحاب رسانه را در افزایش احساس امنیت در جامعه، بیان فعالیت ها و اخبار و اقدامات مربوط به پلیس و آگاهسازی اقشار جامعه در موضوعات و معضلات اجتماعی مهم عنوان کرد و از اصحاب رسانه خواست نسبت به مباحث آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه در این حوزه بیشتر اهتمام داشته باشند.