دادستان عمومی و انقلاب کرمان از پلمب چهار جایگاه سی.ان.جی، دو پمپ بنزین، دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد و چهار دستگاه واقع در شهربازی کرمان، در راستای اجرای طرح استانداردسازی فضاها و مراکز خدمات عمومی و پیشگیری از سوانح اجتماعی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دادستانی کل کشور، دادخدا سالاری گفت: در راستای انجام وظیفه مدعی‌العموم در تامین امنیت عمومی جامعه و پیشگیری از وقوع جرم و کاهش حوادث و سوانح اجتماعی، کارگروه عملیاتی ویژه‌ای در این خصوص در دادسرای کرمان تشکیل شده است.

وی گفت: این کارگروه متشکل از یک قاضی و کارشناسان اداره استاندارد، آتش نشانی، نیروی انتظامی مراکز عمومی خدمات شهری را مورد بازدید سرزده کارشناسی قرار می‌دهند.

دادستان کرمان افزود: این طرح در جهت رفع دغدغه‌های مردم و کاهش حوادث و سوانح مراکز ایجاد خطر از جمله پمپ بنزین ها و مراکز سی. ان. جی، شهربازی، آسانسورهای مراکز عمومی اجرایی شده است و این مکان‌ها به صورت نوبتی از سوی کارگروه مورد بازدید قرار می گیرند.

سالاری تاکید کرد: تاکنون چندین مرکز غیراستاندارد و خطرساز از جمله چهار جایگاه سی. ان. جی، چهار دستگاه شهربازی، دو پمپ بنزین و دو مرکز فاقد آسانسور استاندارد پلمب شده است تا نسبت به رفع نواقص و استانداردسازی آنها اقدام شود.

دادستان کرمان افزود: با توجه به دغدغه این دادستانی جهت تامین امنیت شهروندان، هر نقطه یا کانونی که برای مردم امکان ایجاد خطر داشته باشد پلمب و تعطیل خواهد شد و این طرح تا زمان استاندارد سازی مراکز عمومی عرضه خدمات شهری با قاطعیت ادامه خواهد یافت.