مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: 399 میلیارد ریال جریمه تخلفات اقتصادی حاصل نقش اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه در اجرای اقتصاد مقاومتی در استان است.

به گزارش مرور نیوز، داریوش جودکی با بیان اینکه نخستین گام عملی اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی است، اظهار داشت: تعزیرات حکومتی کرمانشاه با اجرای طرحهای ویژه مبارزه با قاچاق کالا از جمله اجرای طرح ویژه لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و لوازم خانگی اقدامات لازم و خوبی انجام داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های کالا و خدمات، 1340 فقره پرونده قاچاق و 393 فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده و علاوه بر ضبط کالا، بیش از 399 میلیارد و 421 میلیون و 506 هزار ریال جریمه نقدی صادر شده است.

جودکی از کشف 720 بسته چای قاچاق در کرمانشاه خبر داد و افزود: شعبه پنجم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاقچی 720 بسته چای خارجی را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 78 میلیون و 998 هزار و 673 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به کشف و ضبط 60 کیسه زغال قاچاق توسط شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر ضبط کالا متهم به پرداخت 130 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

جودکی با اشاره به ضرورت عزم جدی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بین مسوولان و وزارتخانه‌های متولی، عنوان کرد: تلفن همراه، برنج، ذغال، لوازم خانگی از قبیل کولر گازی و ماشین لباسشویی، چای، سوخت، باطری، ماشین، گردو، لوازم آرایشی و بهداشتی و دلار عمده کالاهای قاچاق در استان است.