مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع آسیب‌های اجتماعی نوپدید از طریق فضای مجازی گفت: متأسفانه با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، جوانان بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش مرور نیوز، محسن ارشدزاده ظهر امروز در پنجاه و سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع آسیب‌های اجتماعی نوپدید از طریق فضای مجازی اظهار داشت: متأسفانه با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه، جوانان بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: قسمتی از برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی به پیشگیری آسیب‌های اجتماعی اختصاص یافته که امیدواریم جهت توانمندی جوانان و آموزش مهارت‌های زندگی اقدامات موثری انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش آموزش مهارت‌های زندگی تأکید کرد و گفت: آگاه سازی جوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی امر ضروری است و باید جوانان توانایی نه گفتن به این آسیب‌ها را کسب کنند.

وی در مورد آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: رشد آسیب‌های اجتماعی در 5 شاخص اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی و مواردی درخصوص مسائل اخلاقی، بزرگ‌ترین چالش این سازمان در استان است.

نظمی در ادامه افزود: آگاه سازی جامعه و روشنگری درباره تبعات آسیب‌های اجتماعی رو به رشد در استان بسیار ضروری است.