بوشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در یک عملیات مشترک یک محموله 192 کیلوگرمی تریاک را کشف و توقیف کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ وحید زرین کلاه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی پیرامون یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان و استان های همجوار، شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار داد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدمات اطلاعاتی شبانه روزی، خودروی حامل مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این باند در صدد حمل محموله ایی از استان کرمان و از مسیرهای مواصلاتی استان‌های فارس و بوشهر به مقصد استان خوزستان هستند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان نورآباد ممسنی استان فارس، مسیر های تردد محموله را به صورت نامحسوس و مستمر کنترل کردند، افزود: در نهایت یک دستگاه کامیون کشنده در حوزه استحفاظی شهرستان نورآباد ممسنی که قبلا مورد شناسایی واقع شده بود، متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اضافه کرد: در بازرسی دقیق و فنی از این خودرو، 192 کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای در محفظه اتاق کامیون و اطراف جک بالابر جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ زرین کلاه گفت: در این راستا راننده کامیون دستگیر و به همراه محموله و کامیون توقیفی برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام مسئول با تشکر از همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در این عملیات، بیان کرد: ماموران پلیس در تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند هستند.