رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف 167 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته و دستگیری چهار قاچاقچی در استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، کامبیز اسماعیلی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات در 48 ساعت گذشته توانستند 167 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در عملیات اول ماموران ایست و بازرسی سه‌راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر مشکوک شدند و پس از انتقال خودرو به پارکینگ در بازرسی تخصصی از آن 10 کیلوگرم مرفین، 20 کیلوگرم تریاک و 13 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با همکاری اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از تردد یک دستگاه کامیون دانگ‌فنگ سفید رنگ حامل مواد مخدر از مبادی استان‌های مرزی به سمت کرمان با خبر شدند.

اسماعیلی بیان داشت: با تلاش ماموران در محور گلبافت -کرمان خودروی مذکور مشاهده و متوقف شد که در بازرسی تخصصی از این خودرو 124 کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر متهم و معرفی آنان به مراجع قضایی اظهار کرد: مواد مخدر کشف شده و خودروهای توقیفی برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.