فرماندار شهرستان کرج با اعلام اینکه توسعه فضاهای آموزشی در کرج یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه داشت گفت: با توسعه فضاهای آموزشی به سمت یک شیفته شدن مدارس پیش برویم.

به گزارش مرور نیوز، علی قنبرزمانی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اعلام اینکه رشد جمعیت دانش‌آموزی در کرج می‌طلبد تا توسعه فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس را مد نظر داشته باشیم افزود: در این راستا یکی از مهمترین اقداماتی که باید در شهرستان کرج انجام دهیم توسعه اینگونه فضاها است.

وی ادامه داد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای توسعه مدارس استفاده کنیم.

فرماندار کرج یکی از مهمترین اقدامات برای رسیدن به اهداف مورد نظر را استفاده از ظرفیت خیران عنوان کرد و گفت: خیران در این شهرستان کم نیستند لذا می‌توانیم با توجه به فراخور زمان از توانایی‌های این افراد برای توسعه مدارس استفاده کنیم.

قنبرزمانی تأکید کرد: هم اکنون این شهرستان با کمبود فضاهای آموزشی مواجه است و لازم است تا با تمهیدات لازم این ضعف جبران شود.

وی با تأکید بر اینکه با توسعه و ایجاد مدارس در سطح شهرستان می‌توانیم به سمت یک شیفته شدن مدارس نیز پیش برویم، افزود: با توجه به اینکه سطح یادگیری دانش‌آموزان در نوبت صبح بالاتر از شیفت بعدازظهر است لذا لازم است تا تمامی مدارس کلانشهر کرج به سمت یک شیفته شدن پیش برود.

فرماندار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این شوراها می‌توانند در ایجاد تعاملات نقش بسیار موثری را داشته باشند و در اجرایی شدن برنامه‌های آموزش و پرورش کمک کنند.