نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار مشارکت بیشتر بنیاد برکت برای سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی امشب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس ستاد فرمان حضرت امام(ره) و مدیرعامل بنیاد برکت برگزار شد، گفت: استان قبل از انقلاب مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود اما به برکت نظام انقلاب اسلامی وضعیت و شرایط استان نسبت به قبل از انقلاب رشد قابل توجهی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت‌های متعدد این استان گفت: شکوفا شدن قابلیت‌ها و استعدادهای این استان نیازمند تلاش و همت مسؤولان کشوری و استانی است

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این استان بیشترین میزان تربیت نیروی انسانی در عرصه اجرایی و مدیریتی را دارد، گفت: استان‌های همجوار از این نیروی انسانی بهره‌ بیشتری برده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات بنیاد برکت در استان اشاره کرد و گفت: بنیاد برکت اقدامات خوبی را در استان انجام داده و با کمک و همت این نهاد خیریه چندین مسجد و مدرسه احداث شده و طرح‌های برای فعال شدن حوزه اقتصادی و ایجاد اشتغال هم در دستور کار این بنیاد است.

ملک‌حسینی با بیان اینکه حضور بنیاد برکت در حوزه سرمایه‌گذاری پرجلوه باشد، گفت: با حمایت این بنیاد مدرسه، مساجد، مصلی و دارالقرآن در استان احداث شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ستاد فرمان حضرت امام(ره) اقدامات و سرمایه‌گذاری خوبی برای رشد اقتصادی و ارتقاء عرصه‌های فرهنگی انجام داده است.