مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: میزبانی ایران در هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری در شکست پروژه "ایران‌هراسی" که توسط دشمنان طرح‌ریزی شده موثر است و این هدف دشمنان هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، محمدعلی حضرتی‌ها بعد از ظهر امروز در برنامه پیش‌گشت هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 که در شهر قزوین برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور راهنمایان گردشگری کشورهای مختلف دنیا در شهر قزوین فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی بوده که باید به خوبی به‌کارگیری شود.

وی بیان کرد: میزبانی ایران در هفدهمین کنوانسیون جهانی گردشگری در شکست پروژه «ایران‌هراسی» که توسط دشمنان طرح‌ریزی شده موثر است و این هدف دشمنان هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین در حوزه گردشگری از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که نیازمند هدف‌گذاری و انجام اقدامات جدی در توسعه این بخش است که مدیران مربوط باید مشارکت داشته باشند.

حضرتی‌ها خاطرنشان کرد: حضور رهبران اتحادیه راهنمایان گردشگری از کشورهای دنیا فرصتی طلایی برای ایران و شهر قزوین است چرا که هر یک از این افراد فراتر از یک آژانس گردشگری ظرفیت دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی کشورهای دنیا نسبت به ایران در زمینه امنیت و تحریم نگاه خوبی نداشته و با حضور راهنمایان گردشگری این کشورها در این برنامه امنیت و آرامش کشور به تمام دنیا مخابره خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برگزاری برنامه پیش‌گشت هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری 2017 در قزوین را سکوی پرتابی برای استان برشمرد.